Як не варто модифікувати автомобіль?

Багато покупців нових якісних авто відразу ж після придбання прагнуть зробити певні модифікації. Заміна дисків, встановлення нових сидінь, спортивне кермо і газобалонне обладнання – це серйозний список популярних модифікацій, але робити всі доповнення та зміни відразу не рекомендується. Найбільш оптимальним рішенням для будь-якої модифікації вашого автомобіля буде вибір такої послідовності:

обкатування машини на заводських колесах без особливих змін у конструкції авто, щоб не втратити гарантію;
використання лише заводських деталей для ремонту у перші 10-15 тисяч кілометрів пробігу;
регулярне звернення до офіційного сервісу у разі наявності заводських недоліків у машині;
тільки після впевненої обкатки можна задуматися про проведення будь-яких модифікацій;
після виконання змін у головних конструкційних особливостях також потрібно провести акуратну обкатку;
не слід впроваджуватися в роботу таких важливих пристроїв, як двигун, КПП, а також гальмівна та рульова система;
змінювати налаштування роботи основного обладнання також не рекомендується.

Виробник дає багато важливих і правильних рекомендацій щодо експлуатації транспорту. Якщо у вас вітчизняне авто, модифікації справді можуть допомогти вам у більш економічній та якісній експлуатації. Але проводити зміни після покупки якісного європейського чи японського автомобіля не варто. Насолоджуйтесь заводськими налаштуваннями та не робіть свій транспорт менш надійним.

Comments are closed.