Гібриди Ford Puma і Fiesta отримали нову автоматичну коробку передач

Легкі гібриди Ford Fiesta і Puma скоро будуть доступні з тієї ж семиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням, що і стандартні бензинові варіанти.

Ford розширив лінійки Puma і Fiesta, додавши нову семиступінчасту автоматичну коробку передач для 1,0-літрових трьохциліндрових мягкогібрідних силових агрегатів з турбонаддувом.

Форд автосалон заявляє, що прискорення на передачу для 123-сильної автоматичної моделі Puma Hybrid покращився на чотири відсотки в порівнянні з поточною негибридная моделлю. Більш потужний 153-сильний автомат Puma Hybrid також на 0,2 секунди швидше розгону від 0 до 100 км / год з часом 8,7 секунди.

За словами Форда, автоматична коробка передач Puma призначена для утримання знижених передач, коли автомобіль знаходиться в спортивному режимі, в той час, як трансмісія може виконувати «потрійне перемикання на знижену передачу», коли двигун знаходиться під великим навантаженням. За словами виробника, це прискорює обгін. Водії також можуть вибирати передачі вручну, використовуючи підрульові перемикачі.

Однак нова коробка передач з подвійним зчепленням — це не тільки продуктивність. Ford також очікує, що викиди CO2 як Puma, так і Fiesta Hybrids зменшаться приблизно на п’ять відсотків у порівнянні з аналогічними бензиновими моделями, в рівній мірі завдяки електричної допомоги і підвищеної ефективності автоматичної коробки передач.

Докладний огляд

Ford ще не завершив офіційні дані про економію палива і викиди автомобілів, але бренд очікує, що 123-сильний Fiesta EcoBoost Hybrid буде повертати від 48,7 до 49,5 миль на галон, виробляючи при цьому 118-128 г / км CO2. Puma EcoBoost Hybrid потужністю 123 к.с. налаштований на ті ж показники економії, але з трохи більш високими викидами — 129-131 г / км CO2.

Нарешті, Ford очікує, що 153-сильний Puma EcoBoost Hybrid матиме показник економії палива від 47,8 до 48,7 миль на галон, з викидами в діапазоні 131-134 г / км CO2.

Ford також додав трохи додаткових технологій в обидва автомобілі завдяки новій коробці передач. Обидві гібридні моделі тепер можуть бути оснащені адаптивним круїз-контролем з функцією Stop and Go, що означає, що автомобіль може сам регулювати швидкість в русі, гальмування і прискорення самостійно. Він навіть сповільниться до зупинки в черзі.

Цілком ймовірно, що нова семиступінчаста гібридна трансмісія DCT від Ford замінить неелектричні автоматичні версії Puma і Fiesta. Якщо це так, лінійка Puma може бути електрифікована в усіх напрямках, за винятком топової моделі ST.

Зараз семиступінчаста автоматична коробка передач Ford доступна тільки на найдорожчих версіях Fiesta — і ми очікуємо, що вона залишиться незмінною. Тепер базова комплектація Trend буде як і раніше пропонуватиметься з 1,1-літровим трициліндровим бензиновим двигуном без наддуву, а також з немілкогібріднимі версіями 1,0-літрового трьохциліндрового двигуна EcoBoost з турбонаддувом від Ford.

Комментарии запрещены.