Як знайти надійний автосервіс у Львові?

Як знайти хороший автосервіс?

Вибір автосервісу сьогодні — це те ж саме, що вибір лікаря. Адже свій автомобіль, також як і здоров’я, не хочеться довіряти непрофесійним майстрам. Поганий ремонт машини може не тільки зіпсувати настрій, це марна трата грошей. Більш того, неякісне обслуговування автомобіля може закінчитися аварією. Саме тому автоінструктори радять підходити до вибору автосервісу з усією відповідальністю.

Як визначити хороший автосервіс? Поради при виборі автосервісу

До послуг автосервісу доводиться вдаватися кожному автовласнику. Але за якими ознаками визначити хорошу організацію? Існує багато станцій обслуговування, де на водіях-новачків, а особливо дівчат після недавнього навчання водінню, просто наживаються. Адже далеко не кожен здатний визначити, чи дійсно змінювалася та чи інша деталь, або з вас просто взяли за це гроші.

Отже, щоб знайти добропорядний автосервіс, прочитайте наші поради.

В першу чергу у сервісу повинні бути всі юридичні документи: ліцензія, сертифікати на проведення такого виду діяльності. Прейскурант також важливий, тим більше що, переглянувши його, можна визначитися з приблизною вартістю майбутнього ремонту. Не забувайте про касовий апарат, наявність якого є обов’язково складовою будь-якої ремонтної організації.

Наявність помітною вивіски і реклами є доброю ознакою. Значить, автосервісу нема чого приховувати, і він з радістю прийме нових клієнтів. Але і велика кількість реклами, надто чисті механіки теж повинні вас насторожити.

Перш ніж залишати машину на ремонт, хоча б побіжно огляньте бокси, де проводиться ремонт. Без сучасного обладнання та інструменту професійна діагностика та обслуговування автомобіля неможливі. Зробити якісний ремонт автомобіля у Львові ви можете у цьому автосервісі https://avtoservis.lviv.ua/.

Всі хороші слюсаря завжди докладно пояснюють свої варіанти ремонту, неважливо, чи розумієте ви що-небудь в цьому чи ні.

Бокси повинні бути прибрані, на підлозі не повинен валятися сміття, старі запчастини, каністри, покришки і т.д.

Перше знайомство з станцією СТО

Перший дзвінок в компанію дуже важливий. У пристойного автосервісу повинен бути стаціонарний телефон і кілька стільникових, що дозволяє додзвонитися до оператора в будь-який час. Якщо номер постійно зайнятий, ніхто довго не бере трубку, а, може, переводять дзвінок і знову ж таки не відповідають, краще знайти іншу організацію, з більш ввічливим персоналом.

По телефону, як правило, вам пропонують день і час, коли ви можете приїхати. Також можна заздалегідь обговорити майбутній ремонт, його умови та приблизну вартість.

Під час приймання автомобіля в ремонт повинен бути робочий діалог: обговорення проблеми, варіанти її вирішення. Панібратство, активна агітація, а також хамство і словесне вказівку на вашу некомпетентність в даному питанні неприпустимі.

Рекомендується звернути увагу, скільки автомобілів стоїть в майстерні. Наприклад, якщо їх занадто багато, і видно, що стоять вони давно, то варто задуматися: чи не простоїть довго і ваша машина. Ще одна причина простою — неадекватна початкова оцінка стан машини, а потім відмова від виконання робіт. До речі, відсутність транспорту зовні і всередині автосервісу може також говорити про погану роботу організації.

Комментарии запрещены.